gefopt!

Vasarely (c)uilentaal

Afgelopen weekend bezocht ik eindelijk eens weer een museum! En wel het Stedelijk Museum Schiedam. Ik bezoek te weinig musea en tentoonstellingen, want met een hond en sinds kort nóg een hond is het vaak een dilemma.
Er was een mooie, bijzondere tentoonstelling van zg. Op-Art, de kunst die je ogen voor de gek houdt. Gefopt word je dus! Ik heb dat altijd al een heerlijke kunst gevonden waar naar ik moét blijven kijken, omdat vermeende diepte in werkelijkheid zo plat als een dubbeltje blijkt!  Dat vind ik prachtig!  Ik had aan de andere kant van het land een aankondigingsposter achter een raam zien hangen: Eye Attack, Op-Art en Kinetische Kunst.

Hier wat meer indrukken:

En nog een item, helaas geen idee meer van wie….. :-((, bekeken vanaf uiterst rechtsvoor tot uiterst linksvoor:

